Ofte besvarte spørsmål

På denne siden finner du svar på spørsmål som vi får inn til oss ofte.

  • Kan jeg som privatperson bestille fra Papirkompaniet? (B2C)
    • Nei, dessverre selger vi kun til bedrifter (B2B). Dersom du er på jakt etter en spesifikk vare, ber vi deg om å kontakte oss på chat, mail/ kontaktskjema, der du skriver hva du er på jakt etter. Vi vil gjøre vårt beste for å finne et utsalgssted for deg.
  • Jeg får feil passord når jeg prøver å logge meg på. Hvordan får jeg nytt passord?
    • Her kan du resette passordet ditt. Husk å legge inn den mailadressen som er registrert på kundekortet i vårt system
    • Du vil da få tilsendt en mail hvor du kan lage nytt passord. Sjekk evt. søppelpost.
  • Jeg får ikke logget meg inn med mailadressen vår. Hva er feil?
    • ​For å logge på webshopen brukes kundenummeret, ikke mailadressen. 
  • Hva betyr at en vare/ pakke er merket med Pre-order?
    • Denne varen eller pakken er låst til en bestemt leveringsdato fram i tid, som er en helligdag eller helgedag. Det som vi kaller PAKKER skal alltid på en ordre alene. Dersom du bestiller en pakke med egen forsendelsesdato/ Pre-order sammen med omgående varer, vil hele ordren legges på datoen til pakken. Her må du dele opp ordren i to, en for omgående og en for pakken. Pakker kan være julekort, påskekort, valentinekort, morsdagskort, farsdagskort, eller andre konsepter som selges inn på forhånd.
      Sjekk alltid forsendelsdatoen i handlekurven for å se hvilke dato ordren legger seg på.​
  • Hva er min fraktfrie grense?
    • Du finner din fraktfri grense i handlekurven etter at du har lagt inn en eller flere varer. 
  • Hvor skal vi sende retur av sesongkort?
    • Sesongretur sendes til vårt lager i Moss: 
      • Papirkompaniet AS
        JAS Worldwide Norway AS
        Vestre Vanemvei 15
        1599 Moss
  • Hvor finner jeg returskjema?
    • Resturskjema finner du nederst på denne siden
  • Kan dere sende meg kopi av faktura, ordrebekreftelse eller kreditnota?
  • Jeg har glemt koden til dagbok med kodelås fra TOPModel, Dino World, Ylvi (Depesche)
  • Hva er forskjellen på Marker og Legg i kurv?
    • Dersom du velger å markere en eller flere varer, blir ikke de lagt i kurven før du trykker KJØP på høyre side. Du må huske å trykke KJØP før du skifter til en annen side. Du kan velge å avmerke en vare før du har trykket KJØP. 
    • Trykker du Legg i kurv, vil varen legges i kurven med en gang. Endringer må da gjøres i kurven.

Kontaktinfo

 

Telefonnummer:
23 37 88 80

Mailadresse:
firmapost@papirkompaniet.no 

Kontoradresse:
Østensjøveien 39-41
0667 Oslo

Returadresse ved sesongkort:
Papirkompaniet AS
Elveveien 23
3262 Larvik