
Ofte besvarte spørsmål
På denne siden finner du svar på spørsmål som vi får inn til oss ofte.
- Kan jeg som privatperson bestille fra Papirkompaniet? (B2C)
- Nei, dessverre selger vi kun til bedrifter (B2B). Dersom du er på jakt etter en spesifikk vare, ber vi deg om å kontakte oss på chat, mail/ kontaktskjema, der du skriver hva du er på jakt etter. Vi vil gjøre vårt beste for å finne et utsalgssted for deg.
- Jeg får feil passord når jeg prøver å logge meg på. Hvordan får jeg nytt passord?
- Her kan du resette passordet ditt. Husk å legge inn den mailadressen som er registrert på kundekortet i vårt system
- Du vil da få tilsendt en mail hvor du kan lage nytt passord. Sjekk evt. søppelpost.
- Jeg får ikke logget meg inn med mailadressen vår. Hva er feil?
- For å logge på webshopen brukes kundenummeret, ikke mailadressen.
- Hva betyr at en vare/ pakke er merket med Pre-order?
- Denne varen eller pakken er låst til en bestemt leveringsdato fram i tid, som er en helligdag eller helgedag. Det som vi kaller PAKKER skal alltid på en ordre alene. Dersom du bestiller en pakke med egen forsendelsesdato/ Pre-order sammen med omgående varer, vil hele ordren legges på datoen til pakken. Her må du dele opp ordren i to, en for omgående og en for pakken. Pakker kan være julekort, påskekort, valentinekort, morsdagskort, farsdagskort, eller andre konsepter som selges inn på forhånd.
Sjekk alltid forsendelsdatoen i handlekurven for å se hvilke dato ordren legger seg på.
- Denne varen eller pakken er låst til en bestemt leveringsdato fram i tid, som er en helligdag eller helgedag. Det som vi kaller PAKKER skal alltid på en ordre alene. Dersom du bestiller en pakke med egen forsendelsesdato/ Pre-order sammen med omgående varer, vil hele ordren legges på datoen til pakken. Her må du dele opp ordren i to, en for omgående og en for pakken. Pakker kan være julekort, påskekort, valentinekort, morsdagskort, farsdagskort, eller andre konsepter som selges inn på forhånd.
- Hva er min fraktfrie grense?
- Du finner din fraktfri grense i handlekurven etter at du har lagt inn en eller flere varer.
- Hvor skal vi sende retur av sesongkort?
- Sesongretur sendes til vårt lager i Moss:
- Papirkompaniet AS
JAS Worldwide Norway AS
Vestre Vanemvei 15
1599 Moss
- Papirkompaniet AS
- Sesongretur sendes til vårt lager i Moss:
- Hvor finner jeg returskjema?
- Resturskjema finner du nederst på denne siden
- Kan dere sende meg kopi av faktura, ordrebekreftelse eller kreditnota?
- Dette finner du under Mine ordre
- Jeg har glemt koden til dagbok med kodelås fra TOPModel, Dino World, Ylvi (Depesche)
- Hva er forskjellen på Marker og Legg i kurv?
- Dersom du velger å markere en eller flere varer, blir ikke de lagt i kurven før du trykker KJØP på høyre side. Du må huske å trykke KJØP før du skifter til en annen side. Du kan velge å avmerke en vare før du har trykket KJØP.
- Trykker du Legg i kurv, vil varen legges i kurven med en gang. Endringer må da gjøres i kurven.
Kontaktinfo
Telefonnummer:
23 37 88 80
Mailadresse:
firmapost@papirkompaniet.no
Kontoradresse:
Østensjøveien 39-41
0667 Oslo
Returadresse ved sesongkort:
Papirkompaniet AS
Elveveien 23
3262 Larvik