Ofte besvarte spørsmål

På denne siden finner du svar på spørsmål som vi får inn til oss ofte.

  • Elektronisk følgeseddel
    • Når varene er ferdig plukket og klargjort fra lageret i Moss blir det automatisk sendt en følgeseddel på mail. Denne inneholder da antall, priser og EAN-koder.
    • Den elektroniske følgeseddelen (EDI) har ikke samme nummer som den som kommer på mail. På papirutgaven som følger med forsendelsen står det et ordrenummer som starter på 8xxxxx. Det er dette nummeret som skal brukes for å hente inn elektronisk følgeseddel fra oss. 
  • Kan jeg som privatperson bestille fra Papirkompaniet? (B2C)
    • Nei, dessverre selger vi kun til bedrifter (B2B). Dersom du er på jakt etter en spesifikk vare, ber vi deg om å kontakte oss på chat, mail/ kontaktskjema, der du skriver hva du er på jakt etter. Vi vil gjøre vårt beste for å finne et utsalgssted for deg.
  • Jeg får feil passord når jeg prøver å logge meg på. Hvordan får jeg nytt passord?
    • Her kan du resette passordet ditt. Husk å legge inn den mailadressen som er registrert på kundekortet i vårt system
    • Du vil da få tilsendt en mail hvor du kan lage nytt passord. Sjekk evt. søppelpost.
  • Jeg får ikke logget meg inn med mailadressen vår. Hva er feil?
    • ​For å logge på webshopen brukes kundenummeret, ikke mailadressen. 
  • Hva betyr at en vare/ pakke er merket med Pre-order?
    • Denne varen eller pakken er låst til en bestemt leveringsdato fram i tid, som er en helligdag eller helgedag. Det som vi kaller PAKKER skal alltid på en ordre alene. Dersom du bestiller en pakke med egen forsendelsesdato/ Pre-order sammen med omgående varer, vil hele ordren legges på datoen til pakken. Her må du dele opp ordren i to, en for omgående og en for pakken. Pakker kan være julekort, påskekort, valentinekort, morsdagskort, farsdagskort, eller andre konsepter som selges inn på forhånd.
      Sjekk alltid forsendelsdatoen i handlekurven for å se hvilke dato ordren legger seg på.​
  • Hva er min fraktfrie grense?
    • Du finner din fraktfri grense i handlekurven etter at du har lagt inn en eller flere varer. 
  • Hvor skal vi sende retur av sesongkort?
    • Sesongretur sendes til vårt lager i Moss: 
      • Papirkompaniet AS
        JAS Worldwide Norway AS
        Vestre Vanemvei 15
        1599 Moss
  • Hvor finner jeg returskjema?
    • Resturskjema finner du nederst på denne siden
  • Kan dere sende meg kopi av faktura, ordrebekreftelse eller kreditnota?
  • Jeg har glemt koden til dagbok med kodelås fra TOPModel, Dino World, Ylvi (Depesche)
  • Hva er forskjellen på Marker og Legg i kurv?
    • Dersom du velger å markere en eller flere varer, blir ikke de lagt i kurven før du trykker KJØP på høyre side. Du må huske å trykke KJØP før du skifter til en annen side. Du kan velge å avmerke en vare før du har trykket KJØP. 
    • Trykker du Legg i kurv, vil varen legges i kurven med en gang. Endringer må da gjøres i kurven.
  • Vi har ikke fått tilsendt stativet sammen med produktene - Når kommer det?
    • Postnord kan ikke kjøre samsending av store kolli som stativer og vanlige esker med varer. Disse blir levert hver for seg da disse blir sortert på ulik måte på terminalene. Vanlige esker blir sortert maskinelt, mens store kolli som stativer blir håndtert manuelt.

Kontaktinfo

 

Telefonnummer:
23 37 88 80

Mailadresse:
firmapost@papirkompaniet.no 

Kontoradresse:
Østensjøveien 39-41
0667 Oslo

Returadresse ved sesongkort:
Papirkompaniet AS
Elveveien 23
3262 Larvik